7 תשובות
שניהם בערך אותו דבר
יא הייתה לי יותר קשה
יא יותר לחוצה מ - יב, יב זה סתלבט.
יא לחוצה בעיקר לקראת מחצית וסוף שנה וביב לחוץ בעיקר תחילת שנה כזה כי עושים ביא את רוב הבגרויות
יא קשה רק בתקופת בגרויות
יב יש דברים מעבר לבגרויות
יש גם עבודות גמר גדולות ומיונים לשירות לאומי/צבא שזה תופס מלא זמן
יב יותר קשה מ- יא וכל מי שתשאלי אותו יגיד לך אותו דבר
בכלל לא
יא יותר קשה