7 תשובות
יא
יא לחלוטין
יב לחוץ רק עד אמצע מרץ ואז יש רק לבוא לבגרויות
יב לחוץ רק עד אמצע מרץ ואז יש רק לבוא לבגרויות
שנה הבאה אני ב יב אז אני אעדכן אותך :)
לא יודע לגבי לחוצה כי אני יא
אבל ב יא יש יותר בגרויות
אבל ב יא יש יותר בגרויות
יא חד משמעית יב זה הכי בקטנה באים רק לבגרויות ולחזרות
יב לדעתי, כי מאוד קשה להישאר בבית ספר וללמוד כשיש מיונים והרגשה של רגל בחוץ,
וגם הלחץ הנפשי של מה עושים שנה הבאה(בעיקר אם את עושה דח"ש) ושכל דרך שתבחרי זה מסלול חיים. ובנוסף בגרויות ועבודות וכל מיני התחייבויות של בית ספר, עבודה, שיעורי נהיגה וכו
וגם הלחץ הנפשי של מה עושים שנה הבאה(בעיקר אם את עושה דח"ש) ושכל דרך שתבחרי זה מסלול חיים. ובנוסף בגרויות ועבודות וכל מיני התחייבויות של בית ספר, עבודה, שיעורי נהיגה וכו
תלוי במקצועות שאת לומדת ובבית הספר שבו את נמצאת.
אם את מרחיבה מקצועות מדעים וב4/5 יחידות מתמטיקה כנראה שיב יהיה לך קשה יותר ואם לא אז כנראה שיא.
לי אישית יב היה הרבה יותר עמוס בבגרויות לעומת יא.
אם את מרחיבה מקצועות מדעים וב4/5 יחידות מתמטיקה כנראה שיב יהיה לך קשה יותר ואם לא אז כנראה שיא.
לי אישית יב היה הרבה יותר עמוס בבגרויות לעומת יא.
באותו הנושא: