התחברות הרשמה

אוף אני ממש מתוסכלת, בנות בבקשה בבקשה תכנסו

ככה, יש לי פצעונים על היריכיים מאחורה, אני מטפלת בזה וזה לאט לאט משתפר
עכשיו, אני הולכת לים מחר ואני צריכה להסיר שיער- גילוח לא בא בחשבון כי יש לי עור רגיש וזה עושה לי פצעים
אז נשאר שעווה, השאלה הגדולה היא אם לעשות על זה , או שזה יגרום לזה לצאת יותר ולהחמיר?
כי מצד אחד - אני לא רוצה שזה יחמיר
מצד שני לא בא לי לדלג על האזור הזה או משהו כדי שלא יישאר לי שם שיער קצת..
עזבו את זה שעד שהשלמתי עם הפצעים ועם ללכת ככה בחוץ עבר כמעט כל הקיץ ..
אני ממש אשמח לעזרה ממי שמבינה בזה , או שעברה את זה
21 באוגוסט 2022, 18:48
עצותתמיכההתייעצויותדחוף    
2 תשובות
תעשי עם קרם להסרת שיער
ק
קוואבאנג
אל תעשיי
אמא שלי עשתה וזה עשה לב אחר כך וורידים באיזור הרגליים
בעתיד זה פוגע בעור
פ
פארטי גיירל
באותו הנושא:
בנות תכנסו בבקשה (רק בנות!)
בבקשה בבקשה בנות תכנסו אני מתחננת
בנים ובנות בבקשה תכנסו ותגידו את האמת בבקשה
זה גורם לי להיות עצובה ומתוסכלת לא יודעת למה בבקשה תכנסו
בנות עזרה בבקשה בבקשה תכנסו
בנות תכנסו בבקשה (בנים השאלה הזאת רק תגעיל אותכם למרות שאתם חכמים ואתם תכנסו)
בנות תכנסו בבקשה בבקשה בבקשה.....
בנות בבקשה בבקשה תכנסו
אני כל כך מתוסכלת בבקשה תכנסו
בנות בבקשה תכנסוו בבקשה מכן
בבקשה בבקשה בנות תכנסו!