8 תשובות
בני כמה אתם?
שואל השאלה:
20 ו27
אנונימית
וואה שמעי לדעתי זה מוגזם ממש אבל כל אחד והטעם שלו
ולדעתי הוא יותר יעריך אם תעשי משהו אפילו הכי קטן(כגון מכתב או דברים כאלה)
כי העיקר הכוונה
שואל השאלה:
אני לא יודעת להביא דברים קטנים ולא אוהבת דברים קטנים אני אוהבת להשקיע ולהגזים
אנונימית
ברור שהוא יאהב והוא יעריץ אותך על זה למה הלוואי לכל אחד מישהו שיפנק אותו ככה
איך בגיל 20 יש לך כסף לכל זה? זה סבבה אבל מוגזם.
שואל השאלה:
עובדת
אנונימית
שואל השאלה:
זה פרווה עם עושים עם קצפת צמחית
אנונימית