3 תשובות
שואל השאלה:
^^ואי תודה רבה! האמת התגובה שהייתי צריכה לשמוע עכשיו..
אנונימית
כל אחד ומה שהוא מרגיש
תכניסי לעצמך לראש שזה רק לטובתך והיא כאן כדי לעזור לך
זה עניין של זמן. לוקח זמן להיקשר למטפל ולהיפתח מולו כמו שצריך. אני יודעת שלקח לי לפחות שנה, שנה וחצי, עד שבאמתי התחלתי לדפוק עבודה.