2 תשובות
שואל השאלה:
ידעתי שהם לוקחים אחוז מסויים אבל לא ידעתי שהם לוקחים ככ הרבה מה זה הדבר הזה
אנונימית
כן.
איביי מקבלים עמלה לפי כמות הפרומו שעשית אצלם ועל זה שמכרת.