3 תשובות
בתור אחת שעברה מלא בתי ספר בלי להכיר אף אחד לפני פשוט בהפסקה נגיד מתי שאת רואה חבורה של ילדים מדברים פשוט לכי שבי איתם ותתחילי לדבר איתם
אנונימית
תנסה לדבר עם אנשים או עם מי שיושב לידך
תנסי לדבר עם מישהו שמחובר להרבה ילדים ואז דרכו תתחברי לאנשים אחרים