4 תשובות
תקשיב לי תנשום מלא מלא כל הזמן ... עמוק עמוק , תכניס מהאף ותוציא מהפה לאט לאט
תנסה להירגע ולא להילחץ
תנסה להתמקד בדברים שאתה מרגיש/רואה/שומע.. תשתמש בחושים שלך ותגיד לעצמך אוקי אני עכשיו פה בסלון יושב על הספה.. אני בסדר הכל יהיה בסדר זה התקף חרדה וזה יעבור, זה לא נחמד בעליל אבל הרבה אנשים עוברים אתזה וגם אני יעבור.. אני פשוט צריך לנשום, לנשום עמוק
כל אחד לוקח את זה שונה ולכל אחד יש את הדבר שמרגיע אותו לי עוזר להקשיב למוזיקה וללכת הלוך חזור הלוך חזור
ודבר שני שעוזר לי זה שמישהו פשוט יושב ומדבר איתי על כל דבר לא משנה באמת על מה זה מה
ולפעמים אני מקשיבה למדיטציות זה גם יכול לעזור:)
תעשה דברים שמרגיעים תנשום עמוק תשמע מוזיקה מרגיעה אם אתה צריך משהו אני פה
אנונימית