9 תשובות
ממש אפשר לאכול 500 קלוריות ולשמר את זה, זה לא בריא, אבל זה אפשרי.
שואל השאלה:
אנונימית אני לא מתכוון לאכול 500 תראי מה כתבתי
התכוונתי ליצור מאזן שלילי 500 פחות ממה שהגוף שלי מוציא אם אני שורף 2700
אנונימי
אני יודעת
כתבתי לדוגמא ואני יודעת שזה אפשרי אבל מאוד קשה מנסיון
וכן זה בסדר,כל עוד אתה לא אוכל קצת מידי
אנונימית
ההפך
ממןלץ לרדת לאט ככה שאחרי שתוריד במשקל זה ישמר לך
אם נניח תאכל 500 קלוריות לצורך העניין אתה לא תצליח לשמר את זה לתמיד
אבל אם 1200 זה יותר הגיוני
אנונימית
שמע לרדת מהר זה אף פעם לא מומלץ אבל בתור אחת שגם עושה את זה, אני אומרת שתעשה מה שבאלך.
עדיף לך ללכת לתזונאית
מה שאתה תוריד מהר אתה גם תעלה מהר אז עדיף שלא.. תעשה את זה בהדרגה.
מנסיון ממש ממש לא זה גורם לבחילות סחרחורות וחולשה מטורפת אם אתה רוצה ובאמת צריך תעשה את זה כמה שיותר מסודר
כשאת אוכלת פחות מ500 קלוריות ממה שאת שורפת יומי, הגוף שלך נכנס למצב של למות מרעב, ואז את מרזה לאט יותר ומרגישה זוועה.