התחברות הרשמה

אתם אוכלים את הקרמבו מהעוגיה או מלמעלה?

הכי מלמעלהה
6 באוקטובר 2022, 12:27
קרמבואוכלקצפתשוקולדעוגיות    
6 תשובות
מהעוגייה!! הטוב ביותר לסוף
M
Mickey_
רק מלמעלה
rei
למעלהה
t
t.r
אני נותנת ביס בהכל
ג
גברת עגבניה
מלמעלה
ג
גנן גידל דגן בגן
למעלה
C
Cherryberryy
באותו הנושא:
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
שאלת היום: מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
מאיפה אתם אוכלים את הקרמבו מלמעלה או מהעוגיה?
מה אתם אוכלים קודם את העוגיה ואז את הקרמבו או את הקרמבו ואז העוגיה?
איך אתם אוכלים את הקרמבו מלמעלה או מהעוגיה?
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
איך אתם מתחילים קרמבו מהקצפת או מהעוגיה?
מאיפה אתם אוכלים את הקרמבו? מלמעלה או מלמטה?