5 תשובות
אם את עייפה עדיף שתחזרי הביתה.
שהמורה תחליט
תחזרי הבייתה
תחזרי הבייתה
שואל השאלה:
סיוט הבית ספר נסגר ב10 בגלל יב אז המורה החליטה שגם יא צריכים להישאר
סיוט הבית ספר נסגר ב10 בגלל יב אז המורה החליטה שגם יא צריכים להישאר
אנונימית
מוזר מאוד שכמעט ב19:00 עדיין יש בית ספר. תשארי להנדסת תכנה.
וואי גם אני במגמה הזאת ויש לי יום אחד עם 5 שעות הנדסת תוכנה. זה לא נורמלי..
באותו הנושא: