5 תשובות
אם את עייפה עדיף שתחזרי הביתה.
שהמורה תחליט
תחזרי הבייתה
שואל השאלה:
סיוט הבית ספר נסגר ב10 בגלל יב אז המורה החליטה שגם יא צריכים להישאר
אנונימית
מוזר מאוד שכמעט ב19:00 עדיין יש בית ספר. תשארי להנדסת תכנה.
וואי גם אני במגמה הזאת ויש לי יום אחד עם 5 שעות הנדסת תוכנה. זה לא נורמלי..