9 תשובות
שואל השאלה:
חבילה של 60 גרם
אנונימית
זה סבבה לגמרי, בבמבה יש 120 קלוריות זה לא המון
שואל השאלה:
לא 320
פושט בחומרים אין משהו כל כך נוראי
אנונימית
לא, זה לא נורא
^^^^ את יכולה להחליף לשקיות של ה25 גרם ואז גם להנות מבמבה וגם לשמור על הגרעון הקלורי :)
שואל השאלה:
קצת מדי, אבל אני עדיין בגירעון קלורי גם כשאני אוכלת את הבמבה
אנונימית
אז מה את שואלת בעצם? אם את בגרעון קלורי שלילי את תרדי במשקל
לא זה אחלה לגמריי
שואל השאלה:
כןן אבל כאילו האם זה כל כך לא בריא אם אכל כל יום במבה?
אנונימית