23 תשובות
אולי בערב
אני גם שואלת את זה
כנראה יותר מאוחר
כנראה בלילה יהיה, מקווה לפחות
רותח איכס
אנונימית
בערב נראלי
בטח בערב
או שהיה בבוקר, זה השעות ביום שאין שמש
ונראלי שזה גם תלוי באיזור שאת גרה בו, אם את גרה יותר לכיוון צפון אז מן הסתם שחייב לרדת
ואם את גרה יותר לכיוון דרום, לא בטוח שיהיה
תלוי את מי את שואלת חחח
אל תצפו שיהיה שיטפונות חחח אנחנו עדיין לא בחורף
אם יהיו אז יהיו קצת בטח
או שיהיה טיפות אבל לא יותר מידי
אמרו בצפון אחר הצהריים/ערב
התחזית כשמה כן היא תחזית(השערה)
זה לא מדע מדוייק
מה ליקריץ שאלה שאלה? זה חדש.
כולה צהריים, יכול להיות שיהיה בערב.
יכול להיות בערב
חחח לא שמעתי על זה, חם בטירוף ואין תחזית לגשם באפליקציות שאני משתמש בהן
תחפשי בגוגל "תחזית מזג האוויר ב.." (העיר שלך) ככה התחזית תיהיה לך מדוייקת יותר
אולי בערב
אמן שירד
איכ אין לי כח לקיץ
בחורף אפשר לצאת החוצה בשעה הזאת
עכשיו אי אפשר

אגב זה תלוי איפה את גרה
יש הבדל בין מזג האוויר במטולה למזג האוויר באילת

אפשר בבקשה לדעת על מה המינוס?
תגידי ליקריץ
את קונה נעצים?
אני חושבת שיותר בערב
כי הם קשקשנים כרגיל
נראה כאילו עומד לרדת גשם אבל כלום לא קורה
איך תמיד יש לך את השאלות הפשוטות האלה... אף פעם לא משהו מוגזם או מסובך

ולשאלה: לא יודע אני לא שמעתי שהולך לרדת גשם
או שיהיה יותר מאוחר או שלא יהיה
כי אצלי אומרים רק בשישי שבת.
את מאמינה לחזאים?
כי לא תמיד התחזית מדויקת