6 תשובות
אממ כי השרירים מנפחים אותם/ מבנה גוף/ זאת המטרה שלהם
אנונימית
כי הם מפתחים שרירים
הם עושים מסה ולא חיטוב
הם מתעסקים בלנפח את עצמם ופחות בקוביות
אני ממש לא מסכימה עם האמירה שלך
אירובי זה ספורט שמחטב
הרמת משקולות זה בדרך כלל מסה
כי הרמת משקולות לא מורידה קלוריות והרבה עושים מסה בשביל לגדול ומסה לוקחת לפחות כמה שנים
הרבה אנשים שמתאמנים אימוני כוח מתאמנים כדי להיות חזקים לא בהכרח כדי לרדת במשקל, ובדרך כלל עושים מסה וזה מנפח אותך