אני באה ממשפחה דתית והסביבה שלי ממש דתיה והיום במוצ"ש ידיד ממש טוב שלי חיטט לי בווצאפ ואמרתי לו שלא יכנס כי יש לי שם דברים שאני לא רוצה שהוא יראה ואז הוא אמר לי שאני אספר לו ואם לא הוא יבדוק לבד מפה לשם הוא ניסה לשכנע אותי פיזית שעה ובסוף סיפרתי לו ומה שסיפרתי לו היה שאני לא שומרת שבת כבר מכיתה ז (אני בכיתה י) והוא ממש התבאס עליי שאני לא סיפרתי לו לפני ושאני כביכול לא סומכת עליו וממש עצוב לי שנוא מרגיש ככה כי הוא הבן אדם היחידי בעולם הזה שאני סומכת עליו