התחברות
הרשמה
ישנתי מאוחר אני עייפה בטירוף אבל יש לי יום ארוך אני חייבת ללכת לבית ספר ואני לא יודעת איך ליוהת ערנית
25 באוקטובר 2022, 07:21
עייפות
בית ספר
ערנות
חוסר שינה
קימה בבוקר
2 תשובות
תשטפי פנים ותשתי קפה זה עוזר
נ
נאמנות הילה
במצבך, קומי שטפי פנים במים קרים תאכלי ארוחת בוקר קטנה זה יעורר אותך ממש
יום נפלא
princess_
באותו הנושא:
אני צריכה לקום באחת בצהריים ולא ישנתי כל הלילה ואני עייפה בטירוף
ישנתי מבערך 2 בלילה עד 1 בצהרים למה אני עדיין עייפה בטירוף ומרגישה כאילו לא ישנתי
ישנתי מאוחר בטירוף ואני עייפה אבל יש לי מבחן והמורה אמרה שמי שלא בא מקבל נכשל
ישנתי רק 4 שעות ואני עייפה בטירוף. אבל..
לא בא לי ללכת לבית ספר, רבתי עם אמא שלי אתמול, ישנתי מאוחר ואני עייפה...
אני עייפה בטירוף ויש לי עוד 10 דקות זום איך להיות לא עייפה?
יש לי מחר מבחן ואני רוצה להתכונן אבל אני עייפה בטירוף ובקושי ישנתי בלילה
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
תגידו מה ההיגיון שאם ישנתי ממש מאוחר אני קמה יותר עייפה מאשר אם לא ישנתי בכלל?
אני עייפה בטירוף ואני חייבת לצאת עוד מעט, מה לעשות כדי לא להרגיש עייפה ?
ישנתי שלוש שעות כל הלילה ויש לי יום ארוך בטירוף איך לא להרדם