התחברות
הרשמה
ישנתי מאוחר בטירוף ואני עייפה אבל יש לי מבחן והמורה אמרה שמי שלא בא מקבל נכשל
אני במיטה ואין לי כוח לקום
25 בנובמבר 2022, 07:10
עייפות
הכנה למבחן
בית ספר
מועד ב'
חוסר שינה
תשובה אחת
לכי לשטוף פנים ותכיני לך קפה או משהו
כ
כינויי~
באותו הנושא:
אני צריכה לקום באחת בצהריים ולא ישנתי כל הלילה ואני עייפה בטירוף
ישנתי רק 4 שעות ואני עייפה בטירוף. אבל..
לא בא לי ללכת לבית ספר, רבתי עם אמא שלי אתמול, ישנתי מאוחר ואני עייפה...
ישנתי מבערך 2 בלילה עד 1 בצהרים למה אני עדיין עייפה בטירוף ומרגישה כאילו לא ישנתי
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
יש לי מחר מבחן ואני רוצה להתכונן אבל אני עייפה בטירוף ובקושי ישנתי בלילה
אני עייפה בטירוף ואני בבייביסיטר , איך להחזיק את עצמי ערה עד שההורים יגיעו?
אני חייבת ללמוד ואני מרגישה ממש לא טוב ואני עייפה בטירוף
אני עייפה בטירוף ואני חייבת לצאת עוד מעט, מה לעשות כדי לא להרגיש עייפה ?
תגידו מה ההיגיון שאם ישנתי ממש מאוחר אני קמה יותר עייפה מאשר אם לא ישנתי בכלל?
ישנתי מאוחר אני עייפה בטירוף אבל יש לי יום ארוך אני חייבת ללכת לבית ספר ואני לא יודעת איך ליוהת ערנית