6 תשובות
^כן אבל את לקוח שקיים, הם יכולים במקום ההפסקה הזו להכניס עוד לקוחות.
שואל השאלה:
למה לא רווחי? נשבעת שבהפסקות הייתי הולכת וקונה מלא דברים מהמזנון שלהם
אנונימית
יש עוד בתי קולנוע שכן עושים הפסקות
אבל אני חושבת שזה פשוט עניין של הכסף. הפסקות אומר עוד זמן שנלקח ממה שבמצטבר יכול להכניס עוד הקרנה לאותו יום.
פעם היה בשביל החלפת הגליל של הסרט.
אחרי זה המשיכו כי זה היה נהוג.
אבל הפסיקו כי הם החליטו שזה לא רווחי להם.
יש במובילנד כמדומני
כי זה לא רווחי, וזה פעם היה נהוג ועכשיו פחות