2 תשובות
לאט לאט את תרגישי בנוח איתה
את יכולה לנסות לשלוח לה הודעה
אם את יכולה
הרבה יותר קל
את יכולה לנסות לשלוח לה הודעה
אם את יכולה
הרבה יותר קל
הפסיכולוגית שלך שפ כדי לעזור לך. היא לא תשפןט אותך - זאת העבודה שלה. אני מבטיחה לך שברגע שתגידי את זה ישתחרר לך משהו על הלב והיא תעזור לך כמה שהיא יכולה. מניסיון:)
באותו הנושא: