13 תשובות
כי שם זה יותר של שקט
כי האיכות חיים לכאורה נחשבת ליותר טובה, אבל זה בולשיט, כל בן אדם והאיכות חיים שמתאימה לו
מקום שקט יותר וצנוע.
כי הם מתנשאים
כי הם כן
כי הם יש להם פרות
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא זה שהם גרים בחור לא הופך אותם לאיכותיים ומגניבים
אנונימי
סתלבט בקיבוץ בחצי מחיר
מה לעשות שבחורים האלה החינוך טוב יותר (לא בכולם כמובן)
אנונימית
זה ממש לא נכון, בתור אחד שגדל בעמק יזרעאל מהרגע שנולדתי עד עכשיו, זה באמת לא נכון.
אנחנו פשוט מחונכים פה לדברים מסוימים כמו זה שאין הרבה רעש ואין הרבה זיהום, רוב התושבים פה הם אנשים שקטים שאוהבים טיולים וחובבי אקלים.
כשאני מגיע לתל אביב זה כמו חוץ לארץ בשבילי כי אני לא רגיל לזה, אני רגיל לשקט ולאזור סביבתי נקי יותר ובעיר יש אנשים ממהרים ואוויר של מכוניות מזהמות.
אני לא אומר שאין דברים טובים בעיר, אבל נגיד אני מפחד לחצות שם את הכביש, ותמיד יש שם פקקים וזה לא משהו שאני רגיל אליו פשוט, יש אנשים שזה מתאים להם ויש אנשים שלא.
חוץ מזה שלגדול בעמק יזרעאל זה פריווילגיה, זה מקום מדהים, יש פה נופים והאוויר פה נקי כל כך, אין פה רעש ויש פה אנשים איכותיים.
thv
אתה ממש מכליל אתה יודע? ואנחנו לא גרים בחור וזה שיש עירוניים שלא מכירים את הארץ ולא יודעים שיש מקומות כמו רמת דוד, גבת, יפעת, שמשית, הסוללים, גניגר, מזרע, רמת ישי.
באמת שיש לי ילדות מדהימה כי גדלתי בשדות ובשקט ולא גדלתי בדירה קטנה בבניין ישן וברעש - לא שיש בזה משהו רע אבל אני באמת מודה להורים שלי שזה המקום שהם בחרו לגדל אותי.
thv
^נכון אצלנו בישוב הייתה לנו מישהי חולת סרטן ולבעלה היה קשה כי הוא צריך לטפל בה וגם בילדים שלהם ותמיד כל משפחה הכינה להם אוכל ועזרו להם והיא נפטרה :(
thv
לא אני לא מתנשאת אבל אנחנו פשוט יותר קהילתיים וכולם מכירים את כולם וזה ואין רעש ואם יש מישהו במשבר או נגיד שהוא חולה או אחרי לידה כולנו נירתמים וכל פעם מישפחה אחרת מבשלת לה או לו אוכל טעים