6 תשובות
ממש חוצפה זה לא פייר
אני חושבת שמי שמזמין צריך לשלם
גם לי זה קרה זה ממש לא שיוויון
מסכים נורא, מה גם זה לא מעיד הרבה על הג'נטלמניות שלו ועל אם הוא קמצן באמת, אין סיבה שמישהו ישלם על מישהי בדייט הראשון. אולי גם אין לו יותר מדי לשלם
מסכימה 100%
פמיניזם אמור לסמל שוויון בין שני המגדרים לא רק מה שבא טוב
אני חושבת שמי שמאמין צריך לשלם זה כמו שמישהי תזמין חברה שלה לבוולינג ותצפה ממנה לשלם הכל