7 תשובות
בהפרעות אכילה? דבר ראשון לדבר עם מישהו מבוגר שאתה סומך עליו, ואז ללכת לטיפול פסיכיאטרי וכל זה...
הוא שואל את זה כמעט כל יום כבר כמה חודשים. אני פשוט לא מבינה מה הפואנטה בלשאול אותה שאלה ולקבל אותן תשובות וזה כבר חופר
אנונימית
שואל השאלה:
איך מטפלים בזה?
אנונימי
נגיד והוא שאל את זה 10 פעמיים...
מזה משנה?^
אנונימית
גם היום? לא נמאס לך לשאול?
אנונימית