התחברות הרשמה

זה מוזר להתחפש בחטיבה?

בפורים
25 בדצמבר 2022, 20:53
פוריםתחפושותמוזרתחפושות פורים    
9 תשובות
לא
_
_liem
שואל השאלה:
אני מחפש לחלבון
מ
מר חלבון
לא
T
THE ECLIPSE
שואל השאלה:
מתחפש*
מ
מר חלבון
לא
ה
הגולש האהוב עליכם
חחחחחחחחח תחפושת מוצלחת
ולא
ז
זאב צעיר.
לא
~
~.
לא
~
~I wanna love me
לא
א
אנונימית מספר 101
באותו הנושא:
בחטיבה ובתיכון זה מוזר להתחפש בפורים?
זה בסדר להתחפש בחטיבה?
זה ילדותי להתחפש למעודדת בחטיבה כיתה ח ?
להתחפש לפיראטית בחטיבה זה בסדר?
מוזר/ילדותי להתחפש בכיתה ז'?
להתחפש בשנה הראשונה בחטיבה ?ואם כן תנו רעיונות לתחפושת
למה אפשר להתחפש בחטיבה???
להתחפש לאריאנה גרנדה זה מוזר?
לדעתכם להתחפש לסנאפצאט בפורים זה מוזר ויצחקו עלינו?
זה לא ילדותי להתחפש? כאילו מה הקטע להתחפש כבר בחטיבה ובתיכון
זה מוזר לשלוח הודעת "היי מה קורה" למישהי שהייתה איתי בחטיבה לפני 4 שנים?