12 תשובות
זה ממש לא מביךך
לא מוזרר
זה כיף ומדהים
לאא
בטל יש כאלה שלא מתחפשים, אבל זה לא מוזר להתחפשש
זה החגג!!!
לא ילדותי בכלל
מי שאומר את זה שישאר בודד בפורים בבית
שואל השאלה:
יותר ילדים מתחפשים או יותר ילדים לא מתחפשים?
u11
מתחפשים בטח יותר
מה מוזר איזה מןזר כולם מתחפשים ומוזר מי שלא מתחפש
בהתחלה בחטיבה זה היה מביך כי כולם משחקים אותה בוגרים מידי לזה אבל ברגע שעליתי לתיכון כולם חזרו להתחפש מטורף כזה
מתחפשים יותר! אני מתחפשת
שואל השאלה:
הרבה ילדים בחטיבה אמרו לי שהם לא מתחפשים כי כמעט כל השכבה שלהם לא מתחפשת כי לדעתם הם "עברו את הגיל"
u11
לא אני הולכת להתחפש אני בחטיבה וחצי מהכיתה שלי הולכת להתחפש