12 תשובות
זה ממש לא מביךך
לא מוזרר
זה כיף ומדהים
זה כיף ומדהים
לאא
בטל יש כאלה שלא מתחפשים, אבל זה לא מוזר להתחפשש
זה החגג!!!
בטל יש כאלה שלא מתחפשים, אבל זה לא מוזר להתחפשש
זה החגג!!!
לא!!!!!!!
לא ילדותי בכלל
מי שאומר את זה שישאר בודד בפורים בבית
מי שאומר את זה שישאר בודד בפורים בבית
שואל השאלה:
יותר ילדים מתחפשים או יותר ילדים לא מתחפשים?
יותר ילדים מתחפשים או יותר ילדים לא מתחפשים?
מתחפשים בטח יותר
מה מוזר איזה מןזר כולם מתחפשים ומוזר מי שלא מתחפש
בהתחלה בחטיבה זה היה מביך כי כולם משחקים אותה בוגרים מידי לזה אבל ברגע שעליתי לתיכון כולם חזרו להתחפש מטורף כזה
מתחפשים יותר! אני מתחפשת
שואל השאלה:
הרבה ילדים בחטיבה אמרו לי שהם לא מתחפשים כי כמעט כל השכבה שלהם לא מתחפשת כי לדעתם הם "עברו את הגיל"
הרבה ילדים בחטיבה אמרו לי שהם לא מתחפשים כי כמעט כל השכבה שלהם לא מתחפשת כי לדעתם הם "עברו את הגיל"
לא אני הולכת להתחפש אני בחטיבה וחצי מהכיתה שלי הולכת להתחפש
באותו הנושא: