10 תשובות
לא מביך
זה פורים!!!!
בפורים אין דבר כזה מביך
כל דבר מביך מתקבל בברכה
אל תחשוב על אם מוזר או לא מוזר, השאלה האמיתית היא: אתה רוצה ללכת עם המגן של קפטן אמריקה לבית ספר בפורים?
שואל השאלה:
^ כן לגמרי
תודה עזרתם לי מאוד
אנונימי
כאילו כן אבל תעשה מה באלך
ממש לא, אפילו מגניב
לא לא
לא ממש ואם אתה ממש מוסך תבקש מחבר שיתחפש לאיירון מן או משהו כדי שלא תהיה לבד בזה.
גם אם אתה מביא מגן כן תשים חליפה כי רק מגן כן יהיה מוזר