13 תשובות
פעם בשלושה חודשים בערך
שואל השאלה:
תןב
אנונימי
מה אתה רוצה? נשבעת לך
פעם בחודש
לא ממש גודל לי הרבה
אם אני לא שמה מכנס קצר אני לא מגלחת, מיותר
כל חודש/חודשיים מתי שהמטפלת שלי בלייזר קובעת לי
אנונימית
פעם בשבועיים נראה לי
אבל כי אני עם מכנסיים ארוכים לרוב
למה זה עניינך בכלל?
אני לא מורידה אז אולי פעם בחודשיים פלוס מינוס
בחורף מתי שאני מרגישה מוזנחת רצח כבר
בקיץ פעם בשלושה ימים
פעם בחודש-חודשיים
תלוי במצב, אם זה במצבים שאני לא צריכה ללכת עם קצר, אז רק לפני טיפול לייזר, אם זה קיץ וחם ואני רוצה ללכת עם קצר, אז פעם בשבועיים שלושה
בלמטה של הרגליים אני מורידה כל יומיים שלושה, גילוח מלא כזה פעם בשבועיים שלושה
אם הייתי מורידה אז כל יומיים, אבל הפסקתי אז אחת לשנתיים עכשיו.