13 תשובות
בתזונה?
לרדת במשקל כאילו?
תלוי בגובה ובמשקל שלך. אי אפשר לענות לך בלי זה.
^^^^ זה פשוט ניחוש. אין לך מושג מה הנתונים שלה. אל תנחשי.
תלוי בנתונים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^
הגובה שלי 1.77 והמשקל 80
אנונימית
בודקת לך..
בכל מקרה את במשקל מעולה, שתדעי...
ואת מתאמנת?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בישיבה ו/או לא עוסקת בפעילות גופנית היא 1994 קלוריות.

מתוך המחשבון... הנטרלי שלך כמעט 2000... תאכלי 1800 וזה אמור להיות מעולה.. בהצלחה
שואל השאלה:
אם אני מתאמנת, כמה אני צריכה לצרוך?
אנונימית
תלוי גברים ונשים וכמה את שורפת
פחות ממה שאת שורפת. תחפשי בגוגל מחשבון bmr ותחשבי כמה קלוריות את שורפת באופן טבעי כל יום
^ איזה 1400
תראי את הנתונים שלה. דיי כבר לנחש. 1400 יוביל אותה לתת תזונה.
צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בישיבה ו/או לא עוסקת בפעילות גופנית היא 1994 קלוריות.

צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בעבודה פיזית קלה ו/או עוסקת בפעילות גופנית קלה 1-3 פעמים בשבוע היא 2274 קלוריות.

צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בעבודה פיזית ו/או עוסקת בפעילות גופנית 3-5 פעמים בשבוע היא 2572 קלוריות.

צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בעבודה פיזית קשה ו/או עוסקת בפעילות גופנית קשה 6-7 פעמים בשבוע היא 2853 קלוריות.

צריכת האנרגיה שלך אם את עובדת בעבודה פיזית קשה מאוד ו/או עוסקת בפעילות גופנית קשה פעמיים ביום היא 3142 קלוריות.

זה התוצאה המלאה שקיבלתי... תקחי בהתאם לכמה את מתאמנת...
1400 אני 51.7 וכתוב לי שצריך 1320 ביום כמעט נראלי או פחות