16 תשובות
אלילה^ אל תושפעי מהתעמולה הזאת תפסתי ממך אחת עם הבנה עד כו הרפורמה הזאת נותנת גם לאופוזיציה להוסיף שופטים אם איני טועה (אולי פחות מהקואליציה מן הסתם)
וגם זה צעד חשוב להפרטה במדינה,זה משהו שיש גם בארצות הברית,איך בדיוק הקודמת?
תקראי על החבר מביא חבר והשחיתות של מרץ ולפיד בהבאת מקרובים לתפקידים ומי ליברמן פלוס גניבת הקרקעות של הבדואים והכשרתם על ידי הממשלה ועוד מעבר..
(ומן הסתם שיש עוד מעבר כמו הבאת מהגרים פלישתים וגויים וכו)
וגם זה צעד חשוב להפרטה במדינה,זה משהו שיש גם בארצות הברית,איך בדיוק הקודמת?
תקראי על החבר מביא חבר והשחיתות של מרץ ולפיד בהבאת מקרובים לתפקידים ומי ליברמן פלוס גניבת הקרקעות של הבדואים והכשרתם על ידי הממשלה ועוד מעבר..
(ומן הסתם שיש עוד מעבר כמו הבאת מהגרים פלישתים וגויים וכו)
אני לא חושבת שמערכת המשפט צריכה להישאר כמו שהיא, אבל מבחינתי צעד כזה הוא שלילת הדמוקרטיה ואני לא חושבת שזה לגיטימי גם אם זה משרת את המטרות שלי
^זה לא שלילת הדמוקרטיה הכל טוב עדיין הם צריכים רוב של 61 להעביר פסקת התגברות אם איני טועה תביני שזה השינוי הדרוש והכל חוקי וככה זה עד כו מערכת המשפט עזרה למחבלים אולי ולעוד גורמים,היא נתנה ללפיד לעשות מחטף עם השטח הימי שלנו ולנו היא בקושי נותנת הכשרים אולי על קרקעות יהודיות האמיני לי שזה תעמולה ואני אחד שקורא לעומק עדיין יהיה בלאנס מסויים זה משהו שיש בדמוקרטיות והאמת אני חושב ברוב הדמוקרטיות בגלובוס ההבדל היחיד אולי שפה נותנים גם לאופוזיציה "סיי" בבחירת שופטים אל תיפלי ל"שיט שואו" הזה העובדה שמביאים מפורסמים לחזק את התעמולה הזאת שמגובה על ידי ארגונים של שמאל שרוצים לרעתנו מראה כמה קרובים אנחנו להשתחרר מהעבדות הסוציאליסטית הזאת של חבר מביא חבר של השופטים שמונו עוד אם איני טועה מהמנדט הבריטי על ידי בן גוריון שהוא כנראה חילק עבודות למי שהיה פתקים אדומים ובחר מפא"י
באמת שאולי לא בהכרח סתם הייתי "חופר" על זה אם אני לא הייתי בודק את כל הצדדים בהקשר ויש לי ביקורת על לא מעט בלכאורה ימין אולי כולל אמסלם וכו אבל בקייס הזה באמת שזה "הצעד" נכון והאמת שצריך אפילו לעשות מעבר לו
חחח לא הסתכלתי על אף אחד, פשוט הממשלה לטעמי לא צריכה להיכנס לבחירת מערכת המשפט. הייתי שמחה אם זה היה פחות מכור ושמאלני, אבל אולי זה האיזון שצריך פה
אבל זה בדיוק הקטע אי אפשר להעביר כלום כולל רפורמה בפתיחה באש אולי וחוק עונש מוות וגם אפילו הפרטת המערכת אני אומר בוא נראה איך זה גם ככה כל ארבע שנים יש בחירות אולי ובמקרה שלנו כנראה פחות,אבל לדעתי ואולי גם את הבנת את זה להגיד שאם כן אז להעדיף את הקודמת זה הגזמה,הכל לטובה בסופו של דבר..
נע, אתה לא יכול להגיד הכול לטובה רק כשבא לך, אף אחד לא אמר את זה כשיאיר לפיד היה ראש הממשלה. אני פשוט מקווה שהכול יסתדר ואם לא, אז כן, ארבע שנים ונגמר
חרא של ממשלה.
כתבתי משהו ונכבה הפלאפון בקיצור גם הממשלה של לפיד אולי היא לטובה בכך שיותר ראו מה היה והצביעו לימין כבר שכחתי אולי את חלק מה שבאתי לרשום אבל בסופו של דבר זה דבר המקובל על רוב העם אין שום סיבה שמערכת המשפט שבדומה לעוד מערכות במדינה מושחתת תאזן את זה כי אין מה לאזן זה עדיף כך וזה גם לטובה, אחרי הרפורמה מלבד תעמולה שמאלנית שתתקלי בה כמו לא מעט מאיתנו אולי תביני איך זה יקדם אותנו אולי מקווה שלא יגיעו לפשרה ויעשו את הרפורמה במלואה ומעבר...
לא עשתה עד כה כלום. אם רפורמת המשפט של יריב לוין תקרה, אעדיף את הקודמת, זה צעד לא רלוונטי בעיניי
החדשה טובה למרות שמפריע לי הכח של החרדים וועדי ההסתדרות אבל חוץ מזה אחלה ממשלה
מעדיפה את החדשה
הקודמת ללא צל של ספק, בעיקר כי היו בה הרבה יותר נשים שהובילו, שהיה בה שיתוף פעולה מדהים בין חלקים שונים בחברה הישראלית, שהושקע הרבה כסף במקומות שנזנחו, שנבחרו שופטים ונבחר מפכ"ל למשטרה שלא נבחר יותר משלוש שנים. שקודמו חוקים לטובתם של הנכים ושיצאנו מהקורונה אחרי שביבי הכניס אותנו חזק לחוזה ניסויי עם פייזר - והפקיר את הבריאות של כולנו לטובת הממון! כמה לא מפתיע! (ברוך השם על שיקול הדעת שלנו! לא התחסנו ולא נתחסן!) . הממשלה הקודמתעבדה בשקט ועשתה שינויים מרחיקי לכת. עשתה לנו כבוד בפרלמנט הישראלי והדיונים שלה היו מכובדים ומושכלים. הממשלה הנוכחית מתנהלת כמו שכונה, צרחות בכנסת והתנהלות בהמית של אנשים שאין להם טיעונים ענייניים רק צרחות. והכי חשוב שהממשלה הנוכחית פעולת בכל הכוח לרסק את רשויות החוק, בידיהם של אנשים שחשודים בטוהר המידות. גועל נפש - אני גאה באנשים שקמו ואמרו עד כאן! ויוצאים לרחובות ולמחאה פעילה שרק התחילה. אנשים שלא היו יום בצבא בחיים שלהם אחראים על הביטחון שלנו, ואנשם שגנבו מקופת המדינה אחראים שוב על הכסף. הממשלה הנוכחית היא שערוריה וביזיון ואני יודעת שהיא לא דואגת לאזרח הקטן. ההפך הגמור - היא דואגת לטייקונים ולבעלי הממון ומשאירה את האזרח הקטן חשוף, פגיע ועם פחות כסף.
קואליציה שמלאה במושחתים שפוגעת בדמוקרטיה של המדינה כדי להכשיר מושחתים ולחזק את כוחם, גם אם הייתי ימנית הייתי מעדיפה את הצד השני, כי עדיף שמאל חסר אידאולוגיה על ימין עם אידאולוגיה הרסנית
אנונימית
לא אופטימלית (דרעי וכו' קצת הורסים) אבל הרבה הרבה יותר טובה מהקודמת והכי טובה שיכולה להיות כרגע. יהיה ממש טוב אם הם יעבירו את פסקת ההתגברות
ממשלה גרועה, רפורמה גרועה,מנופחת עם אנשים שבכלל לא ראויים להיות שרים.סחטנות חרדית.
באותו הנושא: