6 תשובות
אל תלכי גם יש עוד בנות מהחבורה שלא הולכות זה לא שאת לא היחידה ותעדכני מה עשיתת
אנונימית
אל תייחסי לזה חשיבות ותצאי, תנסי להנות ולא להתייחס אליה בכלל! כי היא לא שווה את התשומת לב שלך.
אם ממש לא בא לך את יכולה להשתמש בזה שאמא שלך לא מרשה ושאת עובדת מחר בתור סיבה ללא לבוא
אם ממש לא בא לך את יכולה להשתמש בזה שאמא שלך לא מרשה ושאת עובדת מחר בתור סיבה ללא לבוא
ברור אין מצב שבכל חבורב שתהיי בה כולם כולם יהיו הפייב שלך תמיד יהיה מישהו שאת פחות אוהבת
אל תפספסי בגללה לכי תבלי מה כבר יכול לקרות יש לך את החברות האחרות את לא צריכה רק אותה
אל תפספסי בגללה לכי תבלי מה כבר יכול לקרות יש לך את החברות האחרות את לא צריכה רק אותה
שואל השאלה:
בגלל שהחברה הכי טובה שלי בסוף יוצאת עם מישהי אחרת מהחבורה אני דווקא רוצה ללכת
כי אני בכל מקרה מרגישה לבד ובאלי לשכוח מזה שאני בחבורה של 6 בנות שמתוכן 2 שונאות אותי ואחת לא ממש בקשר איתי כי היא עברה תיכון... וה2 האחרות חברות טובות שלי אבל זה תמיד מרגיש שהן בוחרות את האחרות על פניי...
אז כן באלי לצאת עם בנות אחרות ולהרגיש טוב
בגלל שהחברה הכי טובה שלי בסוף יוצאת עם מישהי אחרת מהחבורה אני דווקא רוצה ללכת
כי אני בכל מקרה מרגישה לבד ובאלי לשכוח מזה שאני בחבורה של 6 בנות שמתוכן 2 שונאות אותי ואחת לא ממש בקשר איתי כי היא עברה תיכון... וה2 האחרות חברות טובות שלי אבל זה תמיד מרגיש שהן בוחרות את האחרות על פניי...
אז כן באלי לצאת עם בנות אחרות ולהרגיש טוב
אנונימית
אם את ממש רוצה לצאת תצאי! שימי עליה אלף קילו ז**. למי אכפת אם היא תתנהג מגעיל מול בנים? בעיה שלה. תצאי ותהני, אבל אם את חושבת שזה יפריע לך ואת לא ככ מרגישה בנוח לצאת עם החברה הכי טובה שלך אז אל תצאי. להשאר בבית ולנוח זה כיף לא פחות ואת צריכה את זה גם כי את עובדת מחר. תעשי מה שטוב לך פשוט, תחשבי על זה עוד קצת ואז תחליטי :)
באותו הנושא: