10 תשובות
מסתכלים אם יש לך 12 שנות לימוד להבין אם אתה מסוגל לעמוד במסגרות
יש אנשים שכן ויש שלא
ברור, זו השכלה לכל דבר
אבל תלוי את מי אתה שואל, יש אנשים שהצליחו להסתדר בלי זה
כן, ידע כללי
ובשביל לעשות תואר אתה צריך תעודת בגרות בדרכ, בשביל תעודת בגרות תצטרך ללמוד
וגם כישורים חברתיים (לא מפתחים את זה מספיק אבל הבית ספר אמור ללמד את זה)
עם כל המגרעות שלו זה כן מלמד אותך ידע בסיסי בתחומים בסיסיים, מלמד אותך להתמודד עם מצבי לחץ ואחריות (עד מידה מסוימת).
ברור, הוא מלמד את כל הידע הבסיסי שמשמש להשגת עבודה וכסף. הוא גם משפר את יכולת החשיבה והבנת הסיטואציה. במקרים מסוימים גם מלמדים איך להסתדר בחיים ברמה עמוקה יותר, כמו ניהול כספים וניהול משא ומתן.
בית הספר גם מכין אותך למצבים חברתיים ומשמש כסוג של תקופת ביניים עד לעולם האמיתי.
כן, דברים ספציפיים
כן אבל לא בהרבה
יותר ממה שאתה חושב
כן, יותר בכישורי חיים מאשר בידע