14 תשובות
שואל השאלה:
אז מה אני אכין??
שואל השאלה:
אולי מצנם עם גבינה לבנה ?
מלחם מלא וגבינה עם אחוזים נמוכים זה בסדר
שואל השאלה:
כזה שמקפיץ ושורף קצת את הלחם
שואל השאלה:
עם לחם מלא כוס חלב ופירות?
אהה, תעשה לחם מלא גבינה עם אחוז קטן ומים, קח פרי כלשהו בתור קינוח כן זה אחלה
שואל השאלה:
הגבינה הלבנה זה 5 אחוזי שומן
אז זה אחלה
תלוי אם הוא בלי לחם
לא
צנים?