7 תשובות
כנל מצטרפת לשאלה
תשחקי במשחק god of war את תלמדי כל כך הרבה ואת לא תתעצבני סתם (זה עבד לי)
גיל ההתבגרות
והורמונים של מחזור
גם אני כזאת פשוט תעשי דברים שאת אוהבת זה כמו טרפיה
אי אפשר לשלוט ברגשות. במקום לנסות להדחיק את הכעס, תנסי להבין מאיפה הוא נובע ותהיי אמיתית עם עצמך.
כשאת אומרת שאת כועסת כל הזמן, לרוב ממה זה?
להתחיל בנשימות 3פנימה 2 להחזיק 6 להוציא
אפשר להוציא את הכעס אבל לא לפגוע באחרים או בעצמך, את יכולה לבכות זה בסדר צריך להוציא את זה וכדי להוציא את זה, זה מתחיל בך בהרגשה שלך תעשי באותו רגע שאת מרגישה שאת מתפוצצת משהו שעוזר לך להירגע לי עוזר לספור עד 10 עם האצבעות ובאזור 5 כבר לשים חיוך על הפנים, תמצאי את מה שאת מרגישה איתו הכי טוב
שואל השאלה:
^^ כולם מעצבנים אותי כל הזמן ואני אפילו לא יודעת למה, אני שונאת כשמתנשאים עליי ושחופרים לי ואני שונאת כשלא מקשיבים לי וזה יכול להשאיר אותי עצבנית למשך שבועות
אנונימית
לא יודעת עד כמה זה יעזור אבל תתעלמי באנשים הם לא שווים את העצבים שלך,

את יכולה לכתוב על זה ביומן או משהו כזה ככה בדיוק באותו רגע את מוציא את הכעס שלך עליהם ויכולה להגיד את מה שאת רוצה וזה לא חייב להיות מסודר או הגיוני בשביל אף אחד כי זה בשבילך ותנסי את הקטע עם הנשימות אני יודעת שזה עוזר גם בחרדה אבל לי זה עוזר יש עוד משהו שעוזר אבל אני לא אגיד אותו את פשוט צריכה למצוא את הדרך שלך להירגע אפילו עם זה להגיד לעצמך שכולם מתים בגלל מה שהם עשו