5 תשובות
גימנסיה ריאלית
שואל השאלה:
למה דווקא גימנסיה
למה דווקא גימנסיה
אנונימית
הגימנסיה הריאלית
אין סיבה זה פשוט תמיד נחשב לתיכון הכי טוב
הוא קיים המון זמן גם
אין סיבה זה פשוט תמיד נחשב לתיכון הכי טוב
הוא קיים המון זמן גם
הגימנסיה רוב המורים הם טובים ואחלה בית ספר בסהכ
אמירים
באותו הנושא: