5 תשובות
תרופות
שואל השאלה:
לא טעים לי
לא טעים לי
אנונימי
גם אני חולה
פשוט מחכים ולשמור על עצמך
פשוט מחכים ולשמור על עצמך
אי אפשר לקבוע מתי מחלימים-
מה שכן, אפשר לשפר את המצב בעזרת מנוחה לדוגמה.
תקפיד לשתות מים, לאכול אוכל מזין ואם כואבת הבטן או משהו כזה עדיף לאכול פחות מוצרי חלב.
גם אם תרופות זה לא טעים (ואני לגמרי מזדהה לזה) כן חשוב לקחת כדי להחלים מהר יותר :)
החלמה מהירה
מה שכן, אפשר לשפר את המצב בעזרת מנוחה לדוגמה.
תקפיד לשתות מים, לאכול אוכל מזין ואם כואבת הבטן או משהו כזה עדיף לאכול פחות מוצרי חלב.
גם אם תרופות זה לא טעים (ואני לגמרי מזדהה לזה) כן חשוב לקחת כדי להחלים מהר יותר :)
החלמה מהירה
אז אל תקח תרופות, שתה כדור.
באותו הנושא: