7 תשובות
בהצלחה
אל תפחדי, הכל יהיה בסדר
אל תפחדי, הכל יהיה בסדר
בהצלחה
תחכה ליום הניתוח ופשוט תאחל לה שהכל יעבור בהצלחה
בהצלחה
מתפללת להצלחתך
אנונימית
יאללה שיהיה לך בצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה כבר כתבתי לה האחל לה שוב כבר ביום הבא באמת שאני מפחדת עלייה אוך
תודה רבה כבר כתבתי לה האחל לה שוב כבר ביום הבא באמת שאני מפחדת עלייה אוך
באותו הנושא: