10 תשובות
על היד הקדמית
בעיקר בעיקר גב.
וקצת יד קדמית.
הרוב על גב
וקצת יד קדמית.
הרוב על גב
גב, יד קדמית
שואל השאלה:
גב אני מאמנת כבר חודש וחצי ואני לא מצליחה לעשות אפילו חצי מתח
גב אני מאמנת כבר חודש וחצי ואני לא מצליחה לעשות אפילו חצי מתח
אנונימית
את צריכה גם לעבוד על המתח עצמו כדי להצליח להתלות תתחילי סתם להתפס בלי לעלות ואז לאט לאט תתחיל לעלות במתח
תעשי מתח עם גומיה,יש אנשים עם גב של סוס שלא עושים מתח כי הם לא רגילים לתנועה הזו ולהפעיל את השרירים האלה
מתח עם גומיה יהיה הכי אפקטיבי ולאט לאט תורידי משקל ותעשי עם גומיות שתומכות פחות עד שתצליחי בלי
מתח עם גומיה יהיה הכי אפקטיבי ולאט לאט תורידי משקל ותעשי עם גומיות שתומכות פחות עד שתצליחי בלי
אנונימי
שואל השאלה:
לצערי אין לנו גומיות במכון.
אבל יש לנו את המכשיר הזה שיושבים על הבירכיים ומחזיקים למעלה ומרימים את עצמנו , זה יכול לעזור?
לצערי אין לנו גומיות במכון.
אבל יש לנו את המכשיר הזה שיושבים על הבירכיים ומחזיקים למעלה ומרימים את עצמנו , זה יכול לעזור?
אנונימית
אה כן,עובד אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו לזה התכוונתי
כאילו לזה התכוונתי
קישורים מצורפים:
אנונימית
אני יודע זה עובד כמו גומיה
אנונימי
באותו הנושא: