10 תשובות
על היד הקדמית
בעיקר בעיקר גב.
וקצת יד קדמית.
הרוב על גב
שואל השאלה:
גב אני מאמנת כבר חודש וחצי ואני לא מצליחה לעשות אפילו חצי מתח
אנונימית
את צריכה גם לעבוד על המתח עצמו כדי להצליח להתלות תתחילי סתם להתפס בלי לעלות ואז לאט לאט תתחיל לעלות במתח
תעשי מתח עם גומיה,יש אנשים עם גב של סוס שלא עושים מתח כי הם לא רגילים לתנועה הזו ולהפעיל את השרירים האלה
מתח עם גומיה יהיה הכי אפקטיבי ולאט לאט תורידי משקל ותעשי עם גומיות שתומכות פחות עד שתצליחי בלי
אנונימי
שואל השאלה:
לצערי אין לנו גומיות במכון.
אבל יש לנו את המכשיר הזה שיושבים על הבירכיים ומחזיקים למעלה ומרימים את עצמנו , זה יכול לעזור?
אנונימית
אה כן,עובד אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו לזה התכוונתי
אנונימית
אני יודע זה עובד כמו גומיה
אנונימי