10 תשובות
גם אותי זה מלחיץ מאוד
בעזרת ה לא יחזור לעולם!! יש לנו מדינה ויש לנו צבא שמגן עלינו
לא חושבת. יש לנו צבא וממשלה ופעם לא היה
לא זה לא יכול לקרות מהמון סיבות
שואל השאלה:
אפשר את הסיבות??
אפשר את הסיבות??
אנונימית
אולי לא לעם שלנו לפחות לא בזמן הקרוב
בשביל זה קם או"ם בשביל זה קיימת מדינת ישראל חזקה היום דברים טכנולוגיים מדיי שום מדינה לא יכולה להסתיר שואה על אזרחים או עמים אחרים ומי שניסה לעשות אחת כולם יקפצו עליו אין מה לפחד
לא יקרה כלום על תתני לזה להלחיץ אותך יותר מדי יש לנו כבר מדינה וצבא בין החזקים את מוגנת
אני גם לפעמים חובת על זה, זה באמת מפחיד
גם אותי זה מלחיץ אבל עכשיו יש לנו צבא מדינה מודעות בעולם ולזה קשה לי להאמין שזה יקרה עוד פעם אבל קשה עוד יותר להפסיק לחשוב על זה במיוחד בימים כמו האלה
באותו הנושא: