10 תשובות
כי הם לומדים תורה
אנונימי
כי הם מעדיפים ללמוד תורה.
וגם כי חלקם לא מאמינים בקיום המדינה.
אנונימי
יש כאלה שכן אלה שלא זה בגלל שמירת נגיעה ויש את אלה שאומרים שהם צבא השם
לפי אמונתם אלוהים שומר עליהם ולכן לא צריך צבא אבל חלק מהם מתגייסים ומשרתים בצבא
כי יעני זה יקלקל אותם
הם מאמינים שאלוהים ישמור עליהם והם לא צריכים ללכת לצבא
אנונימית
מה הקשר מה מאיפה לכם השאלה מופנית לדתיים
הם מתגייסים בדרך אחרת
למה הם צריכים?
הרבה כן מתגייסים