42 תשובות
דוגרי? לא
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
הדור של היום כבר גם ככה מדורדר לא רוצה לחשוב מה יהיה בדור הבא
^^כי זה דור חרא והם יחנכו את הילדים שלהם באותה הצורה החראית ואז יהיה חרא
אבל אתם לא קולטים שברור שזה "דור חרא" גם ההורים שלכם היו ככה וחברים שלהם
זה תמיד ככה וממש לא רק "הדור של היום"
אחרי הצבא תמיד מקבלים אחזה סיבוב ומתחילים לקחת את החיים בידיים וכשרלה הורה אתה הורה וזה לא משנה אם יצאת למסיבות בגיל 14 או ישבת בבית וקראת ספר
שואל השאלה:
אני אמרתי משהו רע על הדור? אני מהאלה שתמיד יוצאים לרוב על כאלה שיורדים על הדור שלנו....פשוט בא לי לשמוע דעות אחרות על חינוך....למה מה קרה?
אנונימי
לא לא לא לא לא
לא דיברתי אלייך
דחברתי לכל מי שאמר שנחנך לא טוב
דווקא לדעתי כמו שהיום יש הורחם בשיטות חינוך שונות שמתאימות לכל אחד ככה כם יהיה עוד 20 שנה וזה בסדר
יהיו הורים יותר טוביפ ופחות, יותר קשוחים ופחות, יותר אכפתיים ופחות, זה תמיד משתנה אבל בסוף נשאר אותו דבר
שואל השאלה:
כן בדיוק...הם מדברים כאילו לא היו שובבות בנות 15 בדור שלהם...בעיקרון היו אומרים את זה על כל דור...
אנונימי
חדמש כן
שואל השאלה:
בעיקרון היו אומרים על כל דור שהוא מזעזע בהשוואה לדור הקודם...
אנונימי
שואל השאלה:
וגם הדור שהיה לפני זה אמר אותו דבר על אותו הדור...
אנונימי
לא לא לא לא לא לא
שואל השאלה:
לא על הדור של היום...הדור שהיה לפני הדור הקודם אמר את זה על הדור הקודם...
אנונימי
כן.
לדור הזה יש טכנולוגיה מתקדמת יותר, גם גישה לבינה מלכותית.

אנשים בסטיפס שונאים את הדור הזה, זה אירוני כי רובכם חלק מהדור.
לא רק שזה אירוני, אתם חוזרים על אותו המעגל, על כל דור אומרים שהוא מדורדר ומושפע.
הדור הזה פח אז לא נראלי
שואל השאלה:
אוקיי סבבה....אבל יש גם יתרונות בדור הזה... לדוגמא הרפואה הרבה יותר מתקדמת...
אנונימי
אני לא יורדת על הדור אני יורדת על האנשים
אני בכלל לא מבין למה אתם חושבים שיש לכם זכות לשפוט כל כך הרבה אנשים.

זה מאוד בעייתי לרדת על אנשים אינדיבידואלים מקבוצה גדולה.
יש 68.6 מיליון אנשים מהדור הזה רק בארצות הברית.
שואל השאלה:
כפרה את מסתכלת רק על החסרונות...תשווי את הרפואה של 100 שנה אחורה לרפואה של היום ותחזרי אליי...
אנונימי
.
אנונימית
מרגיש לי שכן, הדור היום מתקשה בדברים מסוימים אבל הוא לא בהכרח יותר "גרוע" מהדורות הקודמים ובמובנים מסוימים הוא מקבל יותר.
לילדים היום יש הרבה יותר מודעות לדברים חשובים ואני חושבת שהם באמת יוכלו לעשות שינוי
שואל השאלה:
אז תסתכלו רק על החסרונות של הדור שלכם...אין לי עוד מה להגיד לכם
אנונימי
כמובן שכולם בגיל שלנו מדורדרים כרגע אבל מתישהו נתבגר
וגם מה שהרס את הדור הזה אלו הרשתות החברתיות וככה גם יהיה בעתיד אם המצב ישאר ככה לא משנה כמה טוב החנך את הבן שלי ולא אתן לו טיקטוק ואינסטגרם עד גיל 14 הורים אחרים כן יתנו לילדים שלהם והוא יושפע מהסביבה. לי אין לא טיקטוק ולא אינסטגרם ובאמת שעד תחילת כיתה ז' הקללה היחידה שידעתי זה "מט!מטם" ועכשיו יש איתי עוד 237 ילדים בשיכבה וכמובן שבאיזה שהוא שלב אני הושפע כי כולם ערסים צ'אחלות וראש כחול שם. אני מקווה שזה לא יקרה גם לילדים שלי
שואל השאלה:
לא מבין אבל מה הבעיה לתת להם את בגיל...אחרי זה התירוץ שלכם זה כי הם ילדים קטנים...
אנונימי
חדמ''ש כן
לא
אני לא מבין מה אתה רוצה גבר? שאלת על חינוך ילדים לא בינה מלאכותית ורפואה וכן הדור הבא יהיה חרא של דור. ההורים לא רוצים היום ךהתעסק עם הילדים אז בדור יגדלו ילדי פרא בדומה לערבים. ילדים חרא חסרי כבוד.
הדור הבא יהיה פשוט קצת שונה מהדור שלנו
לטובה או לרעה? זה להחלטתנו

גם הדור שלנו לא וואו, וגם הדור של ההורים שלנו לא וואו, וגם של הסבים שלנו
והאמת היא בכל דור יש איזה באג דבילי
אבל ככה הם החיים

לנו יש באג שונה מאלו של הקודמים לנו
ונקווה שזה לא יהיה אותו באג כמו לדור הבא
תלוי מאוד באיזה אנשים אבל בכללי כן
שואל השאלה:
גבר לא הבנת אותי ממש...שאלתי על חינוך אבל היו פה כמה שהתחילו לרדת גם על הטכנולוגיה.... אז ניסיתי להראות להם שיש בזה גם יתרונות.... ולא רק חסרונות
אנונימי
כל דור מגדל את הדור הבא יותר טוב מהדור הקודם כי אנחנו מתפתחים כל הזמן
אנונימית
לא חח
הדור הבא יחריב את העולם, באחריות
אני חושבת שהדור של היום ישנה את העולם לטובה, בזמן שאנשים לא עושים כלום עם דברים כמו משבר האקלים, הדור של היום יעשה
כן, הדור הזה בעיניי יותר מכיל ועם ערכים יותר טובים. גם הדור הזה מודע הרבה יותר מבחינה סביבתית וחברתית וכנראה יעביר את זה הלאה
^בעיקר כשאפשר להיות גזעני לאנשים וקבוצות מסוימות רק כי

לדור הזה אין אף ערכים מיוחדים
חוץ מתרבות ה cancel אין אף ערך

לפחות זאת דעתי וזה מה שחוויתי
אישית, יש יותר צביעות שמתחבאה מאחורי הצללים של פוליטקלי קורקט
לא פשוט לא
אני מקווה שכן אבל אני באמת לא יודעת
הכל נהיה כל כך מפוצל שהכל יכול לקרות
חד משמעית לא