12 תשובות
מרגש מאוד
זה מחשבה יפה כי זה גורם לנו להעריך יותר את העכשיו
אנונימי
בטח!! המחשבה הזאת מאוד משמחת
לא. חשבתי שככל שעובר עוד יום אני קרובה לגן עדן.
ומן הסתם שלגן עדן יש קונוטציה יותר חיובית מאשר להשתמש במילה "מוות"
ומן הסתם שלגן עדן יש קונוטציה יותר חיובית מאשר להשתמש במילה "מוות"
אנונימית
אממ לא
כן
תודה שהזכרת לו
כן איזה כיף
אני חושבת שכל יום שעובר מתקרבים למלחמת עולם שלישית
שואל השאלה:
שזה גם יכול להיות מוות
שזה גם יכול להיות מוות
אנונימית
מלחמת עולם שלישית זה סוף העולם
זה ה-דבר.
כולכם תיהיו כמוני
זה ה-דבר.
כולכם תיהיו כמוני
תודה רבה על השעות שינה שהלכו לי
באותו הנושא: