10 תשובות
האמת שכן אבל הלכתי לרופא והוא אמר שזה שום דבר..
כן זה קרה לי מלא ואני כל הזמן נלחצת מזה
זה קרה לי היום
שואל השאלה:
וואי אני בדיןק ככה ישלי את זה עכשיו ואני בלחץ מזה
אנונימית
אל תדאגי, זה יעבור עוד כמה דקות
יש לך אסתמה?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
גם לך זה נעלם וחוזר?זה אולי מהמזגן גם
אנונימית
זה עובר לי תמיד אחרי כמה דקות ואולי כנראה זה מהמזגן
אה ועכשיו המזגן אצלי דלוק וקפוא לי
שואל השאלה:
אצלי זה בא והולך לא יודעת מה זה
אנונימית
אני 99% בטוחה שעוד כלום זמן זה יעבור, נעצתי כדי שעוד אנשים יראו
זה קורה מצרבת או גיהוקים
אולי חולצה או חזיה לוחצת? אולי את יושבת או שוכבת לא טוב?
תתיישרי תשתי מים תראי מה הפעולות אחרי זה