התחברות
הרשמה
ישלי ספטום שנתיים ופתאום משומקום עכשיו התחיל לכאוב לי כזה כמו בהתחלה למה?
כמו שצריך לחטא כאילו אז ככה, ממש שורף כזה
1 ביוני 2023, 13:19
פירסינג
ספטום
4 תשובות
אינפקציה(?)
נ
נויהההה.
תחטאי
C
CAPAL0T
תחטאי
ט
טונה תעשה לי ילד עם גולגול
אולי מתחיל לך אינפקציה תמשיכי לחטאות
trangely$
באותו הנושא:
ישלי אף קטן וסולד, ואני הולכת לעשות פירסינג, מה אתם ממליצים, ספטום או נזם?
הצילו עשיתי ספטום ופתאום יש לי חשק עז לנזם.. תעזרו לי להחליט מה יותר יפה נזם או ספטום??
כדאי לי לעשות ספטום אם ישלי נזם?עד כמה זה כואב?
ישלי יומולדת 14 עוד פחות מחצי שנה,אני רוצה לעשות ספטום. זה
פתאום ממש באלי ספטום אבל יש לי כבר נזם.
באלי לעשות עגיל באף (נזם)אבל ישלי גם ספטום (והספטום ענק)
ישלי אף קטן ,פחות יחמיא לי ספטום?
כשהולכים לרופא שואלים אם ישלי עגילים? ספטום וזה?
באמת שנמאס לי אני כבר שנתיים מתה לעשות ספטום ממש אבל וההורים לא מסכימים לי
יש לי כמעט שנתיים ספטום אם אני אוריד הוא יסתם?
אם היה לי שנתיים ספטום והורדתי היום אם עוד חודש אני ארצה להחזיר זה ייסתם?