8 תשובות
לא, הציון יחסי בכל מקרה
לא.
שואל השאלה:
אז איל אני יכול לדעת אם אני מוכן?
אז איל אני יכול לדעת אם אני מוכן?
אין דרך, זה לא מבחן שצריך להתכונן אליו. אתה כבר מוכן
שואל השאלה:
אז איך את יודעת שאני מוכן?
אז איך את יודעת שאני מוכן?
כי אין מה להתכונן. אם היה מה להתכונן היו שולחים לך חומר והיית צריכה ללמוד. המבחן בודק את רמת הידע שלך עכשיו, אתה לא צריך ללמוד לזה. מטרת הבחינה היא לבדוק את האישיות שלך, זה הכול, ולא צריך ללמוד בשביל בדיקת אישיות
שואל השאלה:
זה לא בדיקת אישיות וגמור אחד זה מבחן אינטילגנציה
זה לא בדיקת אישיות וגמור אחד זה מבחן אינטילגנציה
א. אינטילגנציה לא ניתנת לשינוי. לא משנה כמה תתכונן, האינטילגנציה שלך לא תשתנה ככה שאין לך מה ללמוד לזה.
ב. זה ממש לא מבחן אינטילגנציה, אלא מבחן אישיות. מצטט מויקיפדיה: "ומטרתה לשקף מרכיבים באישיותו וכישוריו של הנבחן. בחינה פסיכוטכנית מורכבת ממספר חלקים: חלק פסיכולוגי, חלק ייעודי, חלק כמותי, חלק מילולי וחלק צורני. חלקי הבחינה השונים בודקים צדדים שונים באישיות הנבחן כאשר כל מבחן מותאם לבדיקת יכולת אישית מסוימת."
ג. הציון שתקבל הוא ביחס לשאר הנבחנים בכל הארץ וזה גם משהו שלא תוכל להתכונן אליו מראש.
ב. זה ממש לא מבחן אינטילגנציה, אלא מבחן אישיות. מצטט מויקיפדיה: "ומטרתה לשקף מרכיבים באישיותו וכישוריו של הנבחן. בחינה פסיכוטכנית מורכבת ממספר חלקים: חלק פסיכולוגי, חלק ייעודי, חלק כמותי, חלק מילולי וחלק צורני. חלקי הבחינה השונים בודקים צדדים שונים באישיות הנבחן כאשר כל מבחן מותאם לבדיקת יכולת אישית מסוימת."
ג. הציון שתקבל הוא ביחס לשאר הנבחנים בכל הארץ וזה גם משהו שלא תוכל להתכונן אליו מראש.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: