17 תשובות
אני לא יודעת אם זה אותו דבר, או אם זה קשור בכלל
אבל גם לי לפעמים יש כזה דבר ואני מאובחנת עם הפרעות אכילה, אז אם זה רציני אולי כדאי שתבדוק את זה
אבל גם לי לפעמים יש כזה דבר ואני מאובחנת עם הפרעות אכילה, אז אם זה רציני אולי כדאי שתבדוק את זה
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב
יש מצב
^ מסכימה איתה
קורה לי מלא פעמים
זו בחילה מרעב תאכל וזה אמור לעבור
זו בחילה מרעב תאכל וזה אמור לעבור
לפעמים שאני רעבה יש לי תחושה של בחילה
תאכל
תאכל
ואללה מוזר זה קורה הרבה לבנות במחזור
אולי חיכית יותר מדי זמן שבו היית רעב? לי זה קורה שאני מחכה ואז יורד לי התאבון
אתה לוקח רטלין או משהו כזה
coolibooli אם יש בחילה עגבניות לא עוזרות הן מעלות את רמת החומציות בקיבה, מה שגורם לקיר לעלות מהר יותר, יש לי אולקוס אז אני מודעות לכל הבלאגן הזה.
ולשאלך, לך לראות רופא. תאכל מסודר.
ולשאלך, לך לראות רופא. תאכל מסודר.
אתה לוקח תרופות
שאתה לא באמת רעב אלא צמא או שיש לך תיאבון לא רעב
זה בחילה שבאה מרעב זה תמיד ככה כשרעבים
זה כשאין תיאבון אבל רעבים ואז יש בבטן בלאגן.
ממליצה לאכול משהו קטן כמו מלפפון או עגבנייה, לרוב זה מעביר את התחושה או פותח תיאבון ואז חוזרים לאכול כמו שצריך.
ממליצה לבדוק את הנושא עם דיאטנית כי זה נשמע גם קצת כמו התחלה של הפרעת אכילה מודחקת
ממליצה לאכול משהו קטן כמו מלפפון או עגבנייה, לרוב זה מעביר את התחושה או פותח תיאבון ואז חוזרים לאכול כמו שצריך.
ממליצה לבדוק את הנושא עם דיאטנית כי זה נשמע גם קצת כמו התחלה של הפרעת אכילה מודחקת
תשתה מים, יש לנו נטייה להתבלבל בין צמא לרעב
אוליי מרוב רעב יש לך בחילה?
מסכימה אם התשובה הראשונה
הזמן הזה של החודש
באותו הנושא: