13 תשובות
שואל השאלה:
זה גנים?
זה גנים?
אנונימי
יש לי את זה כי העיניים שלי מתכווצות שאני מחייכת ואני מחייכת די הרבה אבל לא בטוחה אם זו אותה סיבה
יש לי גם כזה אל תדאג
סתם דואג
לא יודעת אולי כי קמטים זה דבר טבעי?
שואל השאלה:
זה בלי חיוך אבל
זה בלי חיוך אבל
אנונימי
אז מה? יש את זה להרבה אנשים
נראה לי יש את זה לאמא שלי ולאחותי
נראה לי יש את זה לאמא שלי ולאחותי
אולי זה קמטים מהשמש? נראה לי שמתישהו שמעתי על תופעה כזאת
אתה סתם דואג יש לי בדיוק כמו זה
יש לך קמטים מתחת לעין אבל אתה סתם דואג
שואל השאלה:
למה סתם?
למה סתם?
אנונימי
שואל השאלה:
זה טבעי גנטי כזה?
זה טבעי גנטי כזה?
אנונימי
אין לי מושג
עדיין לא למדתי את זה
עדיין לא למדתי את זה
באותו הנושא: