13 תשובות
שואל השאלה:
זה גנים?
אנונימי
יש לי את זה כי העיניים שלי מתכווצות שאני מחייכת ואני מחייכת די הרבה אבל לא בטוחה אם זו אותה סיבה
יש לי גם כזה אל תדאג
סתם דואג
לא יודעת אולי כי קמטים זה דבר טבעי?
שואל השאלה:
זה בלי חיוך אבל
אנונימי
אז מה? יש את זה להרבה אנשים
נראה לי יש את זה לאמא שלי ולאחותי
אולי זה קמטים מהשמש? נראה לי שמתישהו שמעתי על תופעה כזאת
אתה סתם דואג יש לי בדיוק כמו זה
יש לך קמטים מתחת לעין אבל אתה סתם דואג
שואל השאלה:
למה סתם?
אנונימי
שואל השאלה:
זה טבעי גנטי כזה?
אנונימי
אין לי מושג
עדיין לא למדתי את זה