6 תשובות
זה היה בתחנת דלק
אין סרטונים של הפיגוע עצמו מתוך כבוד לנרצחים אבל יש סרטונים של כמה שניות לאחר הפיגוע שניתנים לפרסום בערוץ "ללא גבולות" בטלגרם
תחנת דלק
יש בטלגרם של הצל והיה בחומסיה בתחנת דלק
שואל השאלה:
כן אבל לפי מה שהבנתי זה היה בחומוס אליהו שנמצא בתחנת דלק השאלה אם המחבלים נכנסו לתוך המקום או שהם ירו מבחוץ?
אנונימי
נכנסו למקום ירו בטבח ה' יקום דמו
ירו גם בסועדים שישבו בפנים