9 תשובות
להתנדב, ללכת למצוא עבודה שתוכל לקבל בה כסף, ללכת לחוגים, להיפגש עם חברים
שואל השאלה:
^^בדידות זה דבר מסוכן אולי את אחת מבין מטעים שמעדיפים להיות לבד אבל לאף אחד לא מגיע להיות לבד
אנונימי
אם אתה ככה מרגיש אתה תרגיש ככה גם כשלא תהיה לבד. האנשים מסביבך לא ישנו כלום אתה צריך לשנות את זה בעצמך ובהרגשה שלך ורק אחרי זה אתה תהיה עם חברים ולא תרגיש לבד
ברור שזה מסוכן בגלל זה אני אומרת אין שום קשר לבדידות וללהיות לבד
אני מאוד אוהבת להיות לבד אבל בדידות אף אחד לא אוהב
אני אוהבת
אתה פשוא צריך להגיע להבנה שאתה הכי טוב לעצמך ואז אתה לא תרגיש יותר בודד כי יש לך את עצמך
אם אתה אומר שזה שטויות אז בהצלחה לך יהיה לך מאוד קשה
שואל השאלה:
^מה זה השטויות האלה אף אחד לא אוהב להיות לבד
אנונימי
ללמוד לאהוב את הלבד
שואל השאלה:
^על סמך מה את קובעת שאנשים שיהיו ליידי לא ישנו כלום? ועוד איך הם ישנו כי כשאני נמצא בחברת אנשים אני לא מרגיש בדידות אני זה לא את לפי מה שאת כותבת אני מבין שאת מאוד אוהבת להיות לבד לא כולם כמוך
אנונימי
טוב בסדר מה שתגיד חבר לא אתווכח איתך
כל מה שאני אומרת זה שצריך לדעת להיות לבד כי יהיה לל מאוד קשה בעתיד לא תמיד יהיו אנשים וחברים לצידך עד שתהיה זקן
אנשים מתים מהבדידות בגלל זה צריל לדעת להתמודד עם זה לבד
שואל השאלה:
גם אם בן אדם רגיל להיות לבד הבדידות כואבת אולי עכשיו היא לא מפריעה לך אבל תאמיני לי שבהמשך היא תכאב מאוד לא יודע אם שמעת על המשפט "לא טוב להיות האדם לבדו"
אנונימי