4 תשובות
שואל השאלה:
כי אמרו חי שזה שיש לי חברים הכי טובים זה דגל אדום כבת...
כי אמרו חי שזה שיש לי חברים הכי טובים זה דגל אדום כבת...
נורמלי לחלוטין
אני לא רואה בעיה, להיפך
באותו הנושא: