9 תשובות
תלוי מתי, בכללי הרבה אומרים שזה רע אבל זה אם את יודעת איך להתנהג עם האישיות הזאת. לדעת להשטלת עליה

עריכה : גם לי יש קצת אישיות כזאת ודווקא אני אוהבת את זה, וכמובן יש לי שליטה ואני יודעת מתי לעצור ועם מי אפשר לפלרטט בציניות כשהם מודעים לזה שזה ציני :)
בעיניי זה מדהים אם יודעים לווסת את זה
זה מדהים אם את שולטת בה, אחד הכיפים
ממש לא רע, זה טוב! במיוחד אם את משתמשת בחוכמה ואת שולטת בזה
אנונימית
טוב :(
רע מאוד
אנונימית
לא טוב
אנונימי
צריך בעיקר לשלוט בזה, כי בואי, אם אני אתחיל לפלרטט נגיד עם ההורים שלי, מורים, אנשים זקנים, זה ממש מטריד וזה
תלוי באיזו סיטואציה