6 תשובות
אני הולך לישון לע יודע מה איתך
אני בעבודה בכלל
שמאל
אנונימית
אני לא מתערב בפוליטיקה אני לא אוהב אנשים שפועלים מדעות פוליטיות, כסף, כוח ולקחת יותר מידי כוח לידים שלא מגיע להם זה תמיד נגמר רע
אני בבסיס בכלל
אבל יש 2 הפגנות היום:
הפגנת שמאל בירושלים והפגנת ימין בתל אביב.
שואל השאלה:
^אני יודעת
אנונימית